ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Tuesday, January 21, 2014

Baby Dah Discharge :)

Tengahari tadi lepas fisio, aku terus gerak balik tp bkn terus balik rmh, terus ke klinik Muezza..Semalam dah janji kan nak amik Baby..Sampai je klinik, aku mintak nak tumpang basuh carrier sebab baru pasan ade kencing dah kering dalam tu..huhu..Patut la bau hancing je kete aku..Bleh plak kan aku tak cek pas anta diorang ke klinik minggu lepas..

So, aku tanya la doc camne Pital mati??Dia mati sebab ape??Doc cakap, Pital mati tibe2..huhuhu..Pital sangat aktif n dah sihat..Doc siap bajet lg Baby yg tak leh survive sebab Baby menung je..Tak aktif..Tetibe Pital plak mati..Diorang pun terkejut gak..Mungkin sebab virus katenye sebab budak berdua ni x penah vaksin kan..hmmmm..Tapi aku quite riso ngan Baby ni sebab muka dia tak ceria langsung..Pas dah settle sume, aku pun bawak Baby balik..

Ni masa baru sampai..Monyok je dia..

Sampai je rumah, Baby still lagi pasif..Dia nak org usap2 dia je..Ak try provok die, kaco2 perot die, die baring je..Hmmmm..Mane gi perangai Baby yang suka gigit2 org tu??Baby jangan la macam2...Aku biar dia jalan2 dalam rumah..abis die explore 1 rumah..

Baby dah buat aksi gedik dia dah..hehehe

Pas je die explored, ha kuar dah aksi gedik dia tu..Maybe sebab die xbiasa lg kot..Macam manusia gak la kan masa mula2 sampai tempat baru, diam je..Bile dah panas enjin, amik ko hahaha kuar segala perangai setan kan..Tapi Baby xde la sampai tahap setan..hehehe..Die baru panas skit2..Hmmm xpe la Baby..Asalkan Baby sihat..Kalo ade duit lebih, Jumaat ni kite gi vaksin dulu eyh sebelum balik kampung...

No comments:

Post a Comment