ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Monday, September 1, 2014

Jom Perangi Kurap : Projek Santikkannnn Bebudak...

Assalamualaikum everyone!!!

Haaa tengok tajuk pun dah tau kan ni mesti meowww2 I kene kurap kan...hehehe..Betul la tu..Semua da stat berkurap..Jadi sebelum mereka2 ni makin teruk, baik aku bertindak kan...

Okey...Memperkenalkan, Jibam..

Jibam ni sebenarnye memang dari asalnye berkurap..Raya tahun lepas jiran bagi dia ni kat aku..Tapi kurapnye bega..Dah macam2 dah buat..Bawak gi klinik, sapu cream, bagi vitamin, sume tak jalan..Aku malas nak sapu minyak..Kononnye nak try la ubatan moden ni kan..Memandangkan dah setahun, Jibam ni tak penah la nak cantik kan, bila dia memunculkan diri dia di khalayak ramai pun sume memandang jijik kat dia, so aku rase dah tiba masanye aku transform Jibam ni menggunakan kaedah tradisional yang dah lama aku amalkan sedari dulu lagi..hehehe..

Ni semua pic Jibam yang terbaru..Aku baru je snap tengahari tadi..Ni la rupenye after dah di lumur ngan minyak..Hari ni adalah minggu ke-2 aku sapu minyak ni kat dia..Dalam seminggu aku akan sapu sekali je..So, biasenye aku akan sapu hari Ahad waktu matahari betul2 atas kepala..Senang cite masa panas terik la..

Tengok la kan buruk betul rupa Jibam ni..Aku plan Ahad ni nanti aku nak mandikan dia..Nak bagi dia rase lega skit..Then, pastu aku sapu minyak balik.

Hokeyyy projek dah stat...Nantikan kemunculan Jibam after sebulan ok..Aku pick Jibam ni sebab dia yang paling teruk..So, bleh nampak perbezaan die nanti kan..betul tak???

Jibam will be back soon...hehehe




No comments:

Post a Comment