ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Monday, July 1, 2013

Si Penembak Curi

Petang semalam, di kala aku tengah syok2 berbaring-baringan kat sofa sambil on9, tetibe ade percikan air yang sangat banyak straight ke muko n spek den..Aku ape lagi, terperanjat la sambil jerit, "oii apo ni???" n pandang ke arah mane semburan tu datang..Rupe-rupenye.........


"si budak gomok" kek gambar ni punya kojo..Hamboii syok gile dia "pancut kencing" dia kat aku..Biadap nye kucing..Kok ye pun nak tanda kawasan, aim la betul-betul kat pintu tu, ni asal boleh je nak tembak..Grrr..Hangin aku petang semalam..Abis basah muka aku ngan kencing dia..Baju pun kena sikit..Nasib tak kene laptop..Aku kejar dia semalam..Mencanak dia lari..hahaha..Budak ni bukannye kucing aku..Dia kucing jiran aku..Suko amek la datang rumah ni kaco kucing2 aku..Ni dia tengah hangat bercinta ngan si Luna..Sian ko nyaw, Luna bukan takat menduakan ko, tapi mentigakan ko..Eddie dia layan, Allen pun dia layan..hahaha

No comments:

Post a Comment