ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Saturday, August 17, 2013

DUIT RAYA Takde, KUCING RAYA Ade.. :p

Hi..lame rasenye tak update..Before aku teruskan ngan tajuk kat atas tu, aku nak update secara ringkas la pasal meeooww2 aku tu..Hmm "anak-anak kucing" yang aku amik kat gerai makan tu semuanya dah menghadap-NYA..Tinggal la maknye je yang kitorang panggil "Ibu" je.."Yomi" ngan "Dark" Alhamdulillah dah sihat..Dark makin gebu after kuar ward..hehehe..Macam orang gile dia masa aku amik dia kat klinik hari tu..Baru sehari semalam tinggal kat klinik, abis semua orang di cakarnye, lum seminggu lagi duk klinik..Ha..."Allen" plak, miracle berlaku..Sebabnye dia pun dah nazak sangat2 dah hari 2, n now he still alive n dah makin sihat..Tapi amik mase skit la kot tuk dia jadi gemok balik macam dulu.."Luna" plak bunting lagi n dia tersangat la hot tempered nye skang..memanjang nak marah je..Pembawakan budak kot..hhihihihihi..Yang lain2 tu "Eddie, Pesot, Citan, Fin ngan Comot" sihat macam biase..


Now, cite raye plak..Orang lain raye dapat duit raye tapi lain plak ngan akak aku..Dia gi raya rumah org depan, balik2 je dia bawak kucing bulu kembang warna putih..Dia bagi kucing ni sebab kucing dia kat KL dah terlampau banyak berpuluh2 ekor sampaikan dia lepaskan je semua..Yang balik, balik la, yang tak balik, tak balik la..So, mungkin sebab dia nampak kitorang ni memang jaga kucing, so dia bagi la..Sekali sekala dia nak datang tengok..


Ni la dia "si Jibam"..Boboy ok..suara halusss je..Tapi bising..Kucing2 yang lain bukan nak kaco dia pun, nak makan je, tempat makanan dekat ngan Jibam ni, ape lagi menjerit sakan la dia..Jibam..Jibam..Please be nice ok..

No comments:

Post a Comment