ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Friday, November 22, 2013

Selsema Lagi... :(

Ini semalam punya cite..

Semalam lepas keje, aku pun terus ke Seremban nak amik Fin, Comot ngan Dark kat klinik EE..Aku hantar diorang hari Selasa sebab Comot dah kronik sangat dah selemo eyh aku tengok..Fin ngan Dark batuk-batuk..So, ingat nak warded 1 malam je n esoknye Rabu nak amik..So, aku pun mintak la tolong kakcik amik bebudak 3 ekor ni ari Rabu..Skali masa Kakcik dh sampai depan klinik, klinik tutup..Then, dia pun kol aku n bebel2 bla...bla..bla.. kat aku..Aku tergelak jela..Aku terlupa yang klinik tu memang tutup pun tiap-tiap ari Rabu..Doktor tu pun cakap kat aku masa ari Selasa tu, esok petang u amik ye..(Ha doktor tu pun same ngeng macam aku lupa esok ari Rabu..)

So, nak tak nak aku jugak la yang terpaksa dari Pajam lari jap Seremban amik bebudak tu..Lagi lame kat klinik, lagi banyak la aku kene bayarkan..hehe..So total semalam aku kene bayar RM270..ooomak aii..tergamang den..mana tak nya..aku just bawak RM130 je..Ni gara-gara extend duk kat klinik lagi sehari la ni..kalo tak aku rase cukup je..huhu..Di sebabkan duit tak cukup, terpaksa la aku guna duit yang aku dah asingkan tuk servis kete minggu depan..sob..sob..sob..Kete aku pun dah terlebih kilometer tuk servis ha..huhuhu..Takpe la anak-anak nye pasal...

Tapi selsema kan susah nak elok..Arap-arap ubat yang aku beli tu ok la..Pasni nak try beli TF plak..dengar cite ubat tu bagus..

No comments:

Post a Comment