ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

ni semua yg pernah hadir dalam hidup aku..

Friday, November 1, 2013

Should I Let Her Go???

Hmmm..This thing always keep running and playing in my mind..Should i let her go to someone else???This is about Jibam..A few weeks ago, kakcik cakap yang dia nak bagi Jibam kat Amri..Amri tu kazen aku..Aku sekeras-kerasnye cakap tak boleh..(xde la keras mane aku cakap actually..hehehe) Even aku slalu buat macam aku tak sayang Jibam tu, tapi sebenarnye deep in my heart aku sayang Jibam tu..Yela gile ko tak sayang..Kalo tak sayang, takde aku susah payah bawak dia gi klinik masa dia sakit dulu..Aku saje je buat-buat macam tak sayang dia..Tapi aku sayang..

So, when i went to my hometown last week, i keep thinking about it...Think, think, and think and till now i'm still thinking about it..Hmmmm..it's tooooooooo difficult..Bila pandang muka Jibam, sian sangat ngan dia..Dia macam terbiar..Tak gemok, ngan bulunye ciput-ciput..Jibam ni sebenarnye takleh nak adapt tau idup berkongsi ngan kucing-kucing aku yang lain..Tengok la sampai skang dia masih lagi duk dalam sangkar kecik sekor-sekor sebab dia takleh nak get along ngan kucing-kucing yang lain..So bile macam tu mestila dia quite lonely kan..Bila lepaskan, dia duk main sorang-sorang jela..mase balik minggu lepas, aku pun stat la bagi perhatian kat dia and i keep looking in her eyes..I talk slowly to her "aku sayang ko Jibam and aku akan jage ko sebaik mungkin..Tapi ko pun tolong la..jangan la macam ni je..Plz get along ngan yang lain-lain tu"..Hmmm..

She's really a cute girl..How can i let her go???Someone plz tell me what to do??ade 1 masalah lagi..Jibam takleh masuk dalam sangkar besar tu sebab Eddy slalu kejekan dia..Kejekan tu maksudnye, GADUH...Aku pun tak tau la nape ngan Eddy tu..Bukan gaduh-gaduh manje, tapi macam gaduh ngan kucing jantan di buatnye..Tak tau ape nak buat lagi..For now, kitorang just kurung Eddy..Kitorang tak lepas kan Eddy sebab he's gonna cause a big problem..I wish I can solve the problem and make my cats live happily..

2 comments: